Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Απαλλαγείτε από τον πονοκέφαλο

Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010


Ακολουθήστε μερικά πολύ απλά βήματα

Πολλές φορές η ένταση στη δουλειά, το στρες ή ο αυξημένος θόρυβος σας προκαλεί πονοκέφαλο. Ξεκινά από τα μάτια και το μέτωπο και φτάνει ως τους κροτάφους. Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές πρώτες φυσικές βοήθειες για να αντιμετωπίσετε τον πονοκέφαλο χωρίς παυσίπονα.

Πείτε «ναι» στη δύναμη των αιθέριων ελαίων

Ο βασιλικός, το περγαμόντο, το χαμομήλι, το φασκόμηλο, το γεράνι, η λεβάντα, η μαντζουράνα και το ιλάνγκ-ιλάνγκ μπορούν να σας ανακουφίσουν από τον πόνο. Χρησιμοποιήστε τα με ένα έλαιο βάσης όπως το αμυγδαλέλαιο για να κάνετε μασάζ, ρίξτε λίγες σταγόνες σε ένα πανάκι και κάντε κρύες κομπρέσες ή κάντε εισπνοές. Αν ο πόνος επικεντρώνεται στο μέτωπο ρίξτε λίγες σταγόνα λεβάντα σε κρύα κομπρέσα, αν είναι στον αυχένα βάλτε μία ζεστή κομπρέσα.

Πιείτε κάτι που θα σας χαλαρώσει

Το χαμομήλι, το δεντρολίβανο και η βαλεριάνα έχουν αναλγητική δράση. Ένα ζεστό αφέψημα θα ανακουφίσει τον πονοκέφαλο. Ακόμη το τζίντζερ τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει την ένταση και τη φλεγμονή.
Κάντε ποδόλουτρο: Ρίξτε σε κρύο νερό λίγες σταγόνες από κάποιο αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας. Το κρύο νερό θα ανακουφίσει την πίεση που νιώθετε στο κεφάλι σας.

Χαρίστε στον εαυτό σας ένα μασάζ
Αν η αιτία του πονοκέφαλού σας είναι το στρες αναμείξτε 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας, 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας, 1 κουταλιά της σούπας φυτικό έλαιο και 1 κάψουλα βιταμίνη Ε. Τοποθετήστε το μείγμα σε ένα μπουκαλάκι και βουτήξτε το για μερικά λεπτά σε ζεστό νερό. Κάντε με το μείγμα ελαφρές, κυκλικές κινήσεις στους κροτάφους και στα μαλλιά για μερικά λεπτά.

Κάντε ασκήσεις: Αν ο πόνος εντοπίζεται στο μέτωπο από καθιστή ή όρθια στάση βάλτε τις παλάμες στο μέτωπο και τα δάκτυλα του ενός χεριού προς τη δεξιά πλευρά και του άλλου προς την αριστερή. Γλιστρήστε τα χέρια δεξιά και αριστερά αντίστοιχα, τραβώντας απαλά το δέρμα του μετώπου. Αν ο πόνος ξεκινά από τα μάτια από καθιστή ή όρθια θέση σηκώστε το βλέμμα προς τα πάνω, όσο πιο ψηλά μπορείτε, μείνετε έτσι 1 με 2 δευτερόλεπτα. Κάντε το για 5 φορές.

Το μυστικό!
Φροντίστε την στοματική υγεία και την υγεία των ματιών σας, γιατί τα προβλήματα στις περιοχές αυτές αυξάνουν τη λειτουργική ευαισθησία του εγκεφάλου.

Πηγή: omorfamistika.gr

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania