Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Πονηρά θηλυκά, κατεργάρες γυναίκες

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

 Ενα παντρεμένο ζευγάρι γύρω στα 60 γιορτάζει την 35η επέτειο γάμου του σε ένα πολύ όμορφο, ήσυχο και ρομαντικό εστιατόριο.  

Ξαφνικά, μία μικρή νεράιδα εμφανίζεται στο τραπέζι τους.  

«Είστε ένα εξαίρετο ζευγάρι και επειδή αγαπάτε αληθινά ο ένας τον άλλον, θα πραγματοποιήσω μία ευχή από τον καθένα σας» τους λέει.  



«Εγώ θέλω να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο με τον αξιολάτρευτο άντρα μου» απαντάει αμέσως η γυναίκα.

Η νεράιδα κινεί το μαγικό ραβδάκι της και… πουφ! Να, δύο εισιτήρια για κρουαζιέρα. 

Ο άντρας σκέφτεται για μια στιγμή και λέει στη σύζυγό του: «Λοιπόν, όλα αυτά είναι πολύ ρομαντικά, αλλά μια ευκαιρία όπως αυτή δεν θα ξανάρθει. Με συγχωρείς, καλή μου, αλλά η ευχή μου είναι να έχω μια γυναίκα 30 χρόνια νεότερη από εμένα».

Η σύζυγος και η νεράιδα έχουν απογοητευτεί βαθύτατα, αλλά η ευχή είναι ευχή και η νεράιδα πρέπει να την πραγματοποιήσει.

Ετσι κουνάει το μαγικό ραβδάκι της και… πουφ!  

Ο άντρας γίνεται στη στιγμή 90 ετών.


Συμπέρασμα: Πρόσεχε τι εύχεσαι και μην ξεχνάς ότι οι νεράιδες είναι γένους θηλυκού.

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania