Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ !!! ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Αη-ΒΑΣΙΛΗ !

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010



" Καλησπέρα σας αγαπητά μου παιδιά κι αγαπημένοι μεγάλοι που νιώθετε παιδιά !


Ονομάζομαι Βασίλειος ο Μέγας, γνωστός και ως Άγιος Βασίλης. Δεν είμαι παχουλός ούτε φοράω κόκκινα ρούχα με γουνάκια άσπρα ! Είμαι αδύνατος, ήμουν τουλάχιστον όσο ζούσα.


Τότε που ασκούσα μεγάλο φιλανθρωπικό έργο γιατί το πίστευα, τότε που έφτιαξα τη Βασιλειάδα, τότε που παρείχα προστασία, θαλπωρή, τροφή και εκπαίδευση σε παιδιά και γέρους. Όταν πέθανα η Εκκλησία με ανακήρυξε άγιο. Δεν ξέρω αν είμαι όντως Άγιος- ό,τι έκανα το έκανα γιατί έπρεπε σαν άνθρωπος μορφωμένος να βοηθήσω όσο μπορούσα συνανθρώπους μου που δεν είχαν στον ... ήλιο μοίρα. Κυρίως παιδιά και ηλικιωμένους. Κι ο Χριστός που αγάπησα αυτό μου δίδαξε να πράττω.


Όταν πέθανα το πνεύμα μου, η ψυχή μου έζησε. Έζησε μέσα από όσους με πίστεψαν. Τότε βέβαια δεν μου ζητούσε κανείς να φέρω
playstation 3 ή καμία ντελούξ ρουλέτα. Τότε ο κόσμος ζητούσε την υγεία του και ψωμί για το τραπέζι του.


Κάποτε για να δοκιμάσω την πίστη των ανθρώπων γιατί απο πολύ παλιά τα ήθη είχαν αλλοτριωθεί και εκφυλιστεί αποφάσισα να εμφανιστώ. Εμφανίστηκα λοιπόν σαν ένας αδύνατος κακοφτιαγμένος κι ανήμπορος γεράκος και λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου αναζήτησα σε διάφορα σπίτια καταφύγιο από το κρύο και λίγο φαγητό. Χτύπησα διάφορες πόρτες και είδα πόσο απάνθρωπος και κακόπιστος γίνεται ο άνθρωπος - κανείς δεν μου προσέφερε καταφύγιο και ένα πιάτο φαΐ. Τους προκαλούσε απέχθεια η εμφάνισή μου που μόνο πείνα και δυστυχία έδειχνε- ποιος θέλει να κοιτάξει κατάματα την πείνα και την δυστυχία σε μέρες χαράς ;


Κι όμως μετά από πολύ κόπο, μου άνοιξε ένα ζευγάρι γερόντων πιο φτωχών κι από μένα. Δεν είχανε τίποτα - παρά λίγα κομμάτια ξερού ψωμιού. Αλλά μου έδωσαν ένα κομμάτι, και μου έβαλαν και κάτι ζεστό να πιω και ένα ζεστό ρούχο δικό τους να βάλω. Εξαφανίστηκα κάποια στιγμή αφού τους ευχαρίστησα. Χάθηκα ξαφνικά - αλλά για να τους ανταμείψω παρουσίασα στο φτωχικό τους πολλά και πλούσια φαγητά και ποτά, γερά ρούχα και τους ευλόγησα με υγεία και αγάπη μέχρι να κλείσουν τα μάτια τους.


Από τότε λαμβάνω γράμματα. Μου ζητάνε διάφορα. Κάποιοι λένε ψέματα ότι ήταν καλά παιδιά. Κάποιοι εξομολογούνται την αλήθεια. Μια εταιρεία αναψυκτικών με παρουσίασε παχουλό και ντυμένο στα κόκκινα, είπε πως μένω στο Βόρειο Πόλο- ψέματα!- στην Καισάρεια μένω.


Όσοι μου στέλνετε γράμματα τα διαβάζω, αλλά προτιμώ να σας στείλω υγεία κι αγάπη- για τα υλικά αγαθά ειδικά όταν είναι προϊόντα τρυφής νομίζω ότι μπορείτε να φροντίσετε μόνοι σας. Κι όσοι έχετε κάτι παραπάνω να προσφέρετε και σε αυτούς που δεν έχουν. Αυτό έκανα εγώ όσο ζούσα. Και αν με πιστεύετε λοιπόν, να αντλείτε έμπνευση από τη ζωή ενάρετων ανθρώπων και να αγαπάτε και να βοηθάτε τους συνανθρώπους σας. Εγώ όλους σας, είτε πιστεύετε είτε όχι, όποιας θρησκείας και αν είστε, όποιας φυλής, όποιας ηλικίας αν είστε καλοί άνθρωποι θα σας ευλογήσω με υγεία και αγάπη.


Χρόνια πολλά σε όλους,




μετά τιμής Βασίλειος ο Μέγας. "πηγη:skeftomai(?)kai grafo

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania