Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

10 ΑΤΑΚΕΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

                         10 ΑΤΑΚΕΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!
1)Τελικά κατάφερα να πλησιάσω την γυναίκα με την οποία ήμουν ερωτευμένος τόσο καιρό και ανακάλυψα ότι έχουμε ακριβώς τα ίδια γούστα, τρελαινόμαστε και οι δυο για γυναίκες. 



2)Αυτό που με ανησυχεί με το μέλλον είναι ότι όσο πάει και πλησιάζει.

3)Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία αλλά τι με νοιάζει εμένα!!! 

4)Ποτέ μην δώσεις σταφύλια σε μεθυσμένο. Μπεκρής είναι ο άνθρωπος, όχι χαπάκιας. 

5)Αν έχεις τύχη διάβαινε, αν έχεις χρήματα πάρε αυτοκίνητο... 

6)Αθήνα πρωτεύουσα του πολιτισμού της μόλυνσης και της αντιπαροχής. 

7)Είμαι ένα απλός συνηθισμένος άνθρωπος, μόνο που είμαι λίγο πιο ωραίος από εσάς, και λίγο πιο έξυπνος από εσάς, και λίγο πιο δυνατός από εσάς, όπως είμαι και λίγο πιο πλούσιος από εσάς και σίγουρα βέβαια είμαι πολύ καλύτερος ψεύτης από εσάς. 

8)Προτιμώ μια αλεπού από μια γυναίκα. Δεν μιλάει και έχει ήδη γούνα. 

9)Αυτοί που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε. 

10)Μην πέρνετε ναρκωτικά δεν φτάνουν για όλους. http://www.blackhumor.gr

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania