Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011


ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ  ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ

ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ 1956

Και τι δεν θα έδινα να ξαναγύριζαν έστω για λίγο εκείνα τα αξέχαστα σχολικά μου χρόνια του 1971. Αυτά τα βιβλία τα είχα αγοράσει πριν  χρόνια θυμάμαι .Το μόνο που δεν μπόρεσα να βρω και που το δανείστηκα ήταν της δ'ταξης . Θεώρησα χρέος μου αν και από ότι βλέπω  υπάρχουν και σε πολλά άλλα site αλλά και blog, να τα βάλω και εγώ στην προσωπική μου σελίδα για να αναπολήσω μαζί σας την σχολική μου θητεία στο δημοτικό.Και περισσότερο για να θυμηθούμε οι μεγαλύτεροι και να μάθουν οι νεώτεροι .............
ΛΟΛΑ ΝΑ ΕΝΑ ΜΗΛΟ!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ Γ'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ Β'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ Δ'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ Ε'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΣΤ'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΠΗΓΗ:morfoyla blogspot

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania