Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Οι εξομολογήσεις ενός παντρεμένου

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011


  • Τα μυστικά ενός... πετυχημένου γάμου

      Δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα καλό ρεστοράν , καλό κρασί, καλό φαγητό και καλή παρέα . Αυτή πηγαίνει Τρίτες εγώ Παρασκευές.
    • Κοιμόμαστε σε ξεχωριστά κρεβάτια . Το δικό της είναι στην Αθήνα και το δικό μου στη Θεσσαλονίκη.
    • Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει .
    • Ρώτησα την γυναίκα μου «Που θέλεις να πάμε για την επέτειο μας»; «Κάπου που δεν έχω πάει καιρό» είπε. Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!
    •  Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι . Αν την αφήσω ψωνίζει.
    •  Έχει ένα ηλεκτρικό μίξερ , ηλεκτρική τοστιέρα και ηλεκτρικό στίφτη. Μου είπε "«Υπάρχουν πολλές συσκευές , και δεν έχω μέρος να καθίσω». Της αγόρασα μία ηλεκτρική καρέκλα .
    • Μου είπε ότι το αυτοκίνητο δε πηγαίνει καλά γιατί έχει νερό στο καρμπυρατέρ . Την ρώτησα που είναι το τοκίνητο και μου είπε «Στη λίμνη!»
    • Η γυναίκα κάνει μία καινούρια δίαιτα . Καρύδες και μπανάνες . Δεν έχασε κιλό , αλλά που να τη δείτε πως σκαρφαλώνει στα δέντρα τώρα.

    Share/Bookmark
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
     
    Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania