Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

προς ολους τους blogger....μας ενδιαφερει ειναι μεγαλο το προβλημα!!!

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011


ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ


Σήμερα εντελώς τυχαία μαζί με την φίλη μου Μαρία ανακαλύψαμε ότι έχουμε διαφορά στα χρώματα αλλά και στην ενφανιση προτύπων των blog μας. Με την βοήθεια φίλου blogger, του Παντελή, αρχίσαμε να ψάχνουμε τι μπορεί να φταίει.Nα γίνω ποιο σαφής,το δικό μου blog στον υπολογιστή της φίλης μου είχε άλλα χρώματα από αυτά που έβλεπα και που είχα βάλει στο blog μου, το ίδιο συνέβαινε και στην ίδια. Εγώ χρησιμοποιώ google chrome και η φίλη μου mozilla. Όταν κατέβασε το google chrome δεν είχαμε καμιά διαφορά στα χρώματα. Κάναμε και δοκιμή στον explorer και ωωω !!!...τι είδαν τα ματάκια μας.Εκεί όχι μόνο είχε διαφορά το χρώμα αλλά ήταν εντελώς ένα άλλο πρότυπο από αυτό που είχα επεξεργαστεί .Το πρόβλημα είναι μεγάλο γιατί πολλά σχολεία άλλα και σύλλογοι γονέων κ.α φτιάχνουν blog για να αναδείξουν το έργο των σχολείων αλλά και το έργο που κάνουν οι ίδιοι οι γονείς μέσα από τους συλλόγους. Δεν μπορεί να φτιάχνεις ένα ωραίο σε εμφάνιση blog και να μπαίνει ο γονιός 'η ο δάσκαλος που δεν χρησιμοποιεί τον ίδιο περιηγητή με εσένα που έχεις κατασκευάσει το blog και να βλέπει ή να προσπαθεί να δει αλλά να μην φαινετε τίποτα. Πιστεύω ότι είναι πολύ σοβαρό το πρόβλημα.Για ανταλλαγή απόψεων και
βοήθεια
στείλτε μήνυμα στο
:morfoyla4@gmail.com


Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania