Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Ατάκες γυναικών που εκνευρίζουν τους άντρες

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011


Χωρίς... έλεος

1. Που ήσουν χτες το βράδυ;

2. Μπορώ να έρθω μαζί σου με τα παιδιά στο μπαράκι;

3. Που είσαι;

4. Γιατί δεν το σηκώνεις;

5. Θέλω να μιλήσουμε.

6. Μ’ αγαπάς;


7. Δεν μ’ αγαπάς…

8. Μπορείς και καλύτερα.

9. Έχω πονοκέφαλο.

10. Όλοι οι άντρες είστε ίδιοι.

11. Μπορείς να με βοηθήσεις να πλύνω τα πιάτα;

12. Τι σκέφτεσαι;

13. Είσαι αναίσθητος.

14. Γιατί δε μου απάντησες στο μήνυμα;

15. Ποιοι ήσασταν χτες;

16. Είσαι ανώριμος.

17. Η μαμά μου πρέπει να μείνει για λίγο μαζί μας.

18. Θα έρθεις να με πάρεις;

19. Θα πάμε διακοπές μαζί;

20. Ο πρώην μου ήταν καλύτερος.

21. Καλύτερα να μείνουμε φίλοι.

22. Δεν έχεις αλλάξει καθόλου.

23. Δεν «τελείωσα».

Και η χαριστική βολή...

24. Εγώ πότε θα γίνω μάνα;http://www.newsbeast.gr

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania