Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Περί ηλικίας

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011


Περί ηλικίας
>
> Πολλές φορές μας έτυχε να κοιτάμε συνομήλικούς μας και
> σκεφτόμαστε :
>
> *"Μα δεν μπορεί να' ναι τόσο μεγάλος!"**
> **Αν λοιπόν σας έτυχε ποτέ, τότε θα εκτιμήσετε δεόντως το παρακάτω συμβάν:**
>
> **Λέγομαι Λένα Παπαμιχαήλ και περίμενα στον προθάλαμο του οδοντίατρου που
> πρόσφατα μου είχανε συστήσει. Πρόσεξα το πτυχίο του, στην γωνιά του τοίχου,
> στο οποίο αναγράφονταν το πλήρες όνομά του, κλπ.**
>
> **Ξαφνικά θυμήθηκα το ψηλό, καστανό, καλοφτιαγμένο παλικάρι με το ίδιο
> ονοματεπώνυμο, που είχα συμμαθητή στο γυμνάσιο - κάπου 40 χρόνια πίσω**
> **και που για ένα φεγγάρι μάσαγα τα σίδερα για χάρη του )**
> **Μπορεί να έχει σχέση μ' αυτόν εδώ τον τύπο ; *
>
> **"Μπα, αποκλείεται " ,σκέφτηκα, άμα τον είδα. Τούτος εδώ ο μισοφαλακρός, ο
> κοιλαράς, μέσα στην ρυτίδα, παραήτανε γέρος για να ήτανε ο πρώην συμμαθητής
> μου.**
>
> **Αφού μου εξέτασε τα δόντια, τον ρώτησα εάν είχε φοιτήσει, παρ' ελπίδα, στο
> γυμνάσιο των Ιωαννίνων.**
>
 **- "Άκου τώρα ! Ασφαλώς , και ήμουνα και σημαιοφόρος κάθε χρόνο " , μου
 είπε με περισσό καμάρι.*

 **- Πότε αποφοιτήσατε ; τον ρώτησα**
 **- Το 1962 μου απάντησε - Γιατί με ρωτάτε ;**
 **- Γιατί ήσασταν στη τάξη μου !!!!**
>
>
> **Με κοίταξε προσεκτικά και όλο και πιο κοντά και κατόπιν, αυτός ο
> κακομούτσουνος σκατόγερος, ο φαλάκρας, κοιλαράς, σταφιδιασμένος καραμαλάκας,
> με ρώτησε :*
>
> *- Τι μάθημα διδάσκατε ;;;*
<periptero@pinball.gr>

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania