Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Χαζομπαμπάς σε μαύρα μεσάνυχτα

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Μην ανησυχείς, για όλα φταίει το γάλα
Μια γυναίκα που βρίσκεται στο μαιευτήριο έπειτα από τοκετό, παίρνει τηλέφωνο τον ναυτικό σύζυγό της:

- Αγάπη μου, γέννησα!

- Μπράβο, κούκλα μου. Ολα καλά;

- Ε...ναι, αλλά είχαμε ένα μικρό πρόβλημα.

- Πρόβλημα; Συνέβη κάτι στο παιδί;

- Οχι, μην ανησυχείς, απλώς δεν είχα γάλα να το θηλάσω και το θήλασε η γυναίκα στο διπλανό κρεβάτι που ήταν μαύρη. Και τώρα το μωρό είναι μαύρο!

- Α, δεν πειράζει. Να προσέχεις και να μου φιλήσεις το μωρό μας. Θα πάρω και τον πατέρα μου, στο χωριό, να του πω τα νέα.

Ο σύζυγος, περιχαρής, τηλεφωνεί στον πατέρα του και του ανακοινώνει τα ευχάριστα:

- Ελα, πατέρα. Η Κική γέννησε.

- Συγχαρητήρια! Ολα καλά;

- Ε, ναι, αλλά είχε ένα μικρό πρόβλημα.

- Πρόβλημα; Τι πρόβλημα;

- Να, δεν είχε γάλα να το θηλάσει, το θήλασε η γυναίκα στο διπλανό κρεβάτι που ήταν μαύρη και τώρα το μωρό είναι μαύρο.

- Δεν πειράζει, αγόρι μου. Και εσύ όταν γεννήθηκες η μητέρα σου δεν είχε γάλα να σε θηλάσει και σου δίναμε αγελαδινό. Γι' αυτό έγινες βόδι!

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania