Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Οι σύζυγοι ξέρουν να αναγνωρίζουν την κούρασή μας και δίνουν λύσεις

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011


Κουβέντες παντρεμένων ανδρών
«Μωρό μου, δεν αντέχω να σε βλέπω να τυραννιέσαι όλη μέρα στην κουζίνα... Κλείσε την πόρτα».
«Μα θα βάλεις σκούπα τώρα; Ξεκουράσου και σκουπίζεις όταν θα φύγω».
«Οχι, να μη σηκωθείς να μου σιδερώσεις πουκάμισο. Εχει μείνει ένα σιδερωμένο στην ντουλάπα».
«Α, τα σκουπίδια πας; Περίμενε να σου δώσω και της ανακύκλωσης. Κρίμα να κατεβαίνεις δυο φορές».
«Η γυναίκα μου είναι μανιώδης με τις ηλεκτρικές συσκευές, της έχω αγοράσει τα πάντα, αλλά τώρα μου λέει ότι δεν έχει πού να κάτσει. Ετσι της πήρα μια ηλεκτρική καρέκλα».http://www.tovima.gr/comedy/article/?aid=404303

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania