Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

Η σύζυγος ήταν τυχερή

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Ένας άνδρας επιστρέφει στο σπίτι του και βλέπει τη γυναίκα του να φοράει ένα καινούριο πανάκριβο δαχτυλίδι.

- Ρε γυναίκα, πού το βρήκες το δαχτυλίδι; 

- Πού να σ' τα λέω, πήγα για καφέ με τη Μαρία και στην τουαλέτα που πήγα να πλύνω τα χέρια μου, βρήκα αυτό το δαχτυλίδι ακουμπισμένο στον νιπτήρα. Κοίταξα δεξιά, κοίταξα αριστερά, δεν ήταν κανείς εκεί. Χαζή δεν είμαι, το πήρα. 

Έπειτα από καμιά βδομάδα, ο άνδρας βλέπει τη γυναίκα να φοράει μια πανάκριβη γούνα. 

- Ρε γυναίκα, πού βρήκες τη γούνα; Αυτή είναι πανάκριβη! 

- Πού να σ' τα λέω. Πήγα σε ένα καλό εστιατόριο για επαγγελματικό δείπνο και όταν σηκώθηκα να φύγω μου έφεραν αυτή τη γούνα αντί για το παλτό μου. Ε, χαζή είμαι; Την πήρα και έφυγα. 

- Τι να σου πω, ρε γυναίκα... Είσαι πολύ τυχερή. Εγώ μόνο ένα σώβρακο βρήκα στο μπάνιο και αυτό μου ήταν μικρό.


Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania