Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

   ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ  ΠΙΑ???
                           



Τους τελευταίους μήνες έχω πολύ έντονες σκέψεις …έχουν συμβεί αρκετά πράγματα  για μένα πολύ σημαντικά. Σκέψεις ανησυχίες παράπονα , που με έκαναν να καθίσω  και να τα γράψω. Αναλογίζομαι τι μπορεί να έχει συμβεί και να έχουμε χάσει την ανθρώπινη επαφή …τι έχει συμβεί και έχουν χαθεί ηθικές αξίες .
Σίγουρα ο καθένας μας τα έχει μέσα στο μυαλό του  άλλοι τα προσπερνάμε  σαν να μην έχει συμβεί τίποτα και άλλοι ψάχνονται. Προσωπικά ψάχνομαι με τρώνε τα γιατί …γιατί να έχουμε γίνει μικρόψυχοι  να έχουμε γίνει τόσο απόμακροι ο ένας από τον άλλον  και το μόνο που μας νοιάζει είναι ο εαυτούλης μας?
Δεν ψάχνω να βρω απαντήσεις ,απλά ψάχνω να βρω κομμάτια του δικού μου εαυτού  που έχω ή  νομίζω ότι έχω χάσει λόγο πολλών καταστάσεων που έχω ζήσει!!
Κάποιοι πιστεύουν πως ασκούν φιλανθρωπία δίνοντας όσα έχουν. Εσύ προσπάθησε να δώσεις κάτι παραπάνω, δώσε αυτό που είσαι. Αυτή είναι η πραγματική φιλανθρωπία. Δεν κοστίζει τίποτα, αξίζει όμως πολλά.
 Ωραία είναι τα λόγια και καλό είναι να τα κάνεις πραξεις όμως να θέλεις να τα υλοποιήσεις και να σου λένε όχι ,,,,εκει τι κάνεις ?? Σκύβεις το κεφάλι και κάνεις αυτό που σου λένε ?…..οχι εγώ δεν το έκανα και είμαι πολύ ευχαριστημένη με την απόφαση μου αυτή. Έδειξα και την αγάπη και τον σεβασμό μου και την εκτίμηση μου και ας  μου το απαγόρευαν οι κανόνες …. Αυτή είμαι δεν μπορώ να αλλάξω για κανέναν και για τίποτα, ένα ξέρω να πω ότι τα αισθήματα μας τα πιστεύω τον αληθινό μας εαυτό πρέπει να τον δείχνουμε…
Στην ζωή μου μέχρι τώρα έχω απογοητευθεί και έχω νιώσει  πολύ προδομένη  με πολλούς και με πολλά.
Όμως  ποτέ δεν το έβαλα κάτω, είμαι από τους ανθρώπους που πάντα προσπαθούσα και ήθελα  να είμαι καλά με όλους.
  Αυτοσεβασμός, αυτογνωσία, αυτοκυριαρχία. Αυτά τα τρία μόνα τους οδηγούν τον άνθρωπο στην παντοδυναμία.


Οι συνθήκες της ζωής, η καθημερινότητα η ρουτίνα αλλά και η σκέψη ότι ¨έλα μωρέ και αύριο μέρα είναι "είχε και έχει  σαν αποτέλεσμα να χάνουμε  στιγμές που δεν ξαναγυρνάνε πίσω με τίποτα.
Γιατί τα λέω όλα αυτά??
Καθόμαστε και τρωγόμαστε με πράγματα ,γεγονότα που δυστυχώς τις πιο πολλές φορές δεν έχουν καμία ουσία, καμία σημασία και αφήνουμε  καταστάσεις να μας οδηγούν σε δρόμους  που μπορεί να έχουν αναστροφή αλλά δεν μπορείς να ξαναβρείς την αρχή!
Δεν έχουμε καταλάβει ή δεν θέλουμε να καταλάβουμε ότι όλα  οι πικρές τα λόγια οι κακίες όλα  εδω  μένουν και με όλα αυτά τα ανούσια πράγματα χάνουμε την πραγματικότητα… χάνουμε την ουσία της ζωής και η ουσία της ζωής για μένα είναι να υπάρχουμε να ζούμε με τα θέλω μας με τα γιατί μας και να μην βάζουμε συνέχεια ένα εγώ μπροστά!!
Κανένας δεν είναι τέλειος μα κανένας είμαστε άνθρωποι με αδυναμίες, με ανασφάλειες, με φοβίες...........
Παρακολουθώ μέρες στην προσωπική μου σελίδα  στο f.b πολλούς από εσάς αλλά και εγώ μαζί, να ανεβάζετε αλλά και να ανεβάζω  εικόνες με λόγια σκέψεις σοφών ανθρώπων στιχομυθίες  να πατάμε  like να γράφουμε κάτι ανάλογο με αυτό που γράφει το εικονίδιο  και να νιώθουμε ωραία που βρήκαμε κάτι να  μιλήσει  για μας για αυτά που νιώθουμε ή για αυτά που θα θέλαμε να πούμε σε κάποιον.............. Δεν ξέρω εάν θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη γι αυτό  επειδή ξέρω ποια είμαι θα έλεγα όχι .........το κάνω όμως και εγώ και λυπάμαι γι αυτό …. θα ήθελα να μπορούσα  να είχα μπροστά μου  αυτόν που θα ήθελα να του πω αυτό το κάτι που με έχει ενοχλήσει ή αυτά  που νιώθω ….αλλά  απλά έχουμε χαθεί...........έχουμε χαθεί μέσα στην αβεβαιότητα στην απόλυτη μοναξιά του εαυτού μας …..είμαστε άξιοι της μοίρας μας  μιας μοίρας που τελικά την καθορίζουμε εμείς  και κανένας άλλος!!!


 Σατιρικός κωμικός είναι κάποιος που ανακαλύπτει δυσάρεστα πράγματα για τον εαυτό του και μετά τα λέει σαν να αφορούν κάποιους άλλους.


Δυστυχώς για μένα γνώρισα τέτοιους κωμικούς ανθρώπους και μάλιστα πρόσφατα ……δεν γελάς μαζί τους , κλαις γιατί βλέπεις ανθρώπους κομπλεξικούς  που τα δικά τους τα κόμπλεξ αλλά και η χαμηλή αυτοεκτίμηση που έχουν για τον εαυτό τους,  να έχει σαν αποτέλεσμα να προσπαθούν τα λάθη τους να τα φορτώσουν σε άλλους .Αυτοί οι άνθρωποι ανήκανε στο επαγγελματικό κομμάτι της ζωής μου….. ένα κομμάτι που με έχει προβληματίσει πάρα πολύ...τραγικό κομμάτι με πολλές άσχημες  εμπειρίες τον τελευταίο χρόνο, από αυτό το κομμάτι της ζωής μου  θα πω ότι γνώρισα πάρα πολλά άτομα κράτησα πολύ λίγα εως και ελάχιστα στην ζωή μου και στην καρδιά μου, δεν έχω μετανιώσει για τις επιλογές μου .... όμως είπαμε είμαστε άνθρωποι με ανασφάλειες και φοβίες και πάλι θα πρέπει μερικοί να τα βρίσκουν πρώτα με τον εαυτό τους  αντί να κάθονται με τον τρόπο τους να λένε  λόγια πληγωμένα ,πονεμένα ότι και καλά αυτοί είναι τα θύματα ...καλό είναι να κοιτάζουν τον καθρέπτη τους και εάν μπορούν να κάνουν αυτοκριτική εάν γνωρίζουν τι θα πει αυτή η λέξη που  αμφιβάλω ......... Αγάπα τον άνθρωπο γιατί είσαι εσύ… Όμως από εκεί που δεν το περιμένεις  μπορεί να πάρεις τα πάντα  και εγώ πήρα και έδωσα αγάπη σε υπέροχους και μοναδικούς ανθρώπους  τα  γεροντάκια μου….. που σε κοίταζαν  στα μάτια με τόση αγάπη και το μόνο που ζητούσαν ήταν ένα χάδι ένα ποτήρι νερό μια αγκαλιά ένα χαμόγελο …..και την λειτουργία κάθε Κυριακή το ποιο ωραίο πρόσφατο κομμάτι της ζωής μου και δεν θα το ξεχάσω όσο ζω ήταν με τους ανθρώπους αυτούς που αγάπησα ειλικρινά με όλη την δύναμη της ψυχής μου..........ήταν ότι πιο ωραίο έγινε τον τελευταίο καιρό  τους ευχαριστώ που ήρθαν στην ζωή μου πήρα ενέργεια και δύναμη από αυτούς τους ανθρώπους και θα τους έχω πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου.

ΜΑΚΑΡΙ  ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ….
Πολλές φορές σκέπτομαι και τι δεν θα έκανα να γυρνούσα τον χρόνο πίσω να διορθώσω  πράγματα και γεγονότα  που μεγαλώνοντας τα βλέπω διαφορετικά αυτό το ζητούμενο δεν είναι μόνο δικό μου όλοι το έχουμε. Δεν  νομίζω να υπάρχει κανένας που να μην το έχει σκεφτεί…… Πόσα πράγματα  θα μπορούσαμε να αλλάξουμε άραγε?? Για ένα και μόνο είμαι σίγουρη ότι δεν θα άλλαζα με τίποτα στον κόσμο ,ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ είναι αυτός που μου έδωσε τα ΠΑΝΤΑ, με έμαθε τα πάντα .Μου έμαθε το νόημα της ζωής. Δεν θα πω τίποτε άλλο το μόνο που θα του πω είναι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ και θα είμαι κοντά σου μέχρι την τελευταία μου πνοή. Και θα άλλαζα όλα τα άλλα που με πλήγωσαν …….. όλα και όλους !!
Το να ξέρεις τους άλλους είναι σοφία. Το να ξέρεις τον εαυτό σου είναι φώτιση.
Δύσκολο κομμάτι  πόσο μπορείς να ξέρεις τους ανθρώπους  ελάχιστα γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη οι άνθρωποι έχουμε σταματήσει να κοιτάμε με τα μάτια της ψυχής. Έχουμε γίνει ανθρωπόμορφα τέρατα που  μοναδική μας έννοια είναι πως θα κατασπαράξουμε τον οποιονδήποτε βρεθεί μπροστά μας. Δεν μπορεί να υπάρχει σοφία ποια, δεν μπορεί,…. έχει χαθεί η λέξη ΑΝΘΡΩΠΙΑ δεν υπάρχει η αθωότητα η αγνότητα, μπορεί όλα αυτά που λέω να σας φαίνονται απόλυτα ….ναι τα πιστεύω έχουν χαθεί αυτές οι λέξεις τις συναντάς μόνο στην τρυφερή ηλικία των παιδικών χρόνων. Κυριαρχούν οι λέξεις πλεονεξία, αχαριστία, συμφέρον, υποκρισία, πονηριά, κακία, μίσος ψευτιά. Έχουμε γίνει ψεύτικοι, υποκριτές  και κούφιοι άνθρωποι, κενοί χωρίς αληθινά αισθήματα που το μόνο που μας νοιάζει είναι ο εαυτούλης μας και τίποτε άλλο. Δεν υπάρχει ειλικρίνεια δεν υπάρχει η αλήθεια είναι αυτό που λέω και θα συνεχίσω να το λέω  έχουμε τσακωθεί με την αλήθεια πια...
για ποια σοφία μπορούμε να μιλάμε???Άραγε  ξέρουμε τον εαυτό μας? δύσκολη απάντηση και σε αυτό το κομμάτι του ανθρώπου. θα φανεί εγωιστικό αλλά είμαι σίγουρη ότι αυτό το κομμάτι το έχω, δεν ψάχνω να βρω τον χαμένο  εαυτό μου …..ναι ξέρω τον εαυτό μου…… και για να είμαι ειλικρινείς έχω χάσει κομμάτια του εαυτού μου    ξέρω τις αδυναμίες μου, τα λάθη μου ,τα θέλω μου, τα πάθη μου…… Αρκετές  φορές είπα ψέματα , στους άλλους , σε μένα ... αρκετές  φορές έκρυψα αυτό που πραγματικά νιώθω , για να μη χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα που υπήρχε, να μην χαλάσω την άποψη των άλλων για μένα , να μην πληγώσω , να μην πληγωθώ ....
Αμέτρητες φορές έχω πει και έχουμε πει το μεγαλύτερο ψέμα  που θα μπορούσαμε να πούμε για τον εαυτό μας ….  αυτή η αθώα αλλά ψεύτικη απάντηση στην χωρίς λόγο ψεύτικη ερώτηση , τι κάνεις ... (καλά) βγήκε από το στόμα μου και από το στόμα σας.
Πόσες φορές δεν έπνιξα τον θυμό μου στο άδικο , πόσες φορές δεν μιλούσα ενώ ήθελα να φωνάξω, πόσες φορές είπα δεν βαριέσαι ενώ ήθελα να εκραγώ ...
Γιατί με εμπόδιζαν πολλά ... φόβοι, τρόποι , εγωισμοί , απωθημένα ..και τα δικαιολογώ όλα αυτά λέγοντας στον εαυτό μου πρέπει να επιβιώσεις έχεις οικογένεια μην μιλάς ……και το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι τις αδυναμίες μας σαν άνθρωποι τώρα τελευταία τις ρίχνουμε που αλλού  …..ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ… που πάντα υπήρχε και θα υπάρχει  αλλά για μένα την μεγαλύτερη κρίση την περνούν  οι ηθικές αξίες που χάνονται η τιμή , η φιλία , η μπέσα , η ηθική , οι σχέσεις  …………………..
Είναι πολλά και αμέτρητα αυτά που θα ήθελα να πω και να γράψω να τα μοιραστώ μαζί σας, διαπίστωσα με το να γραφείς και να λες αυτά που σκέπτεσαι  ή αισθάνεσαι ότι είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία  που θα μπορούσες να κάνεις …….δεν είμαι συγγραφέας, δεν έχω τελειώσει σχολές και πανεπιστήμια γι αυτό θα ήθελα  να πω όποιος με διαβάσει να με κρίνει γι αυτά που γράφω και όχι για το συντακτικό μου…….
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ  ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΨΥΧΗΣ 

 ΠΗΓΗ:http://morfoyla.blogspot.gr/


Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Κινούμενη Gifs μπορείτε να βρείτε από την ιστοσελίδα στο Gifmania